נתוני מספרי השריפות נחשפים: ממוצע של 18 שריפות ביום

בנצי לייזרוביץ No Comments on נתוני מספרי השריפות נחשפים: ממוצע של 18 שריפות ביום

רשות הכבאות הארצית, מפרסמת היום נתונים מדוייקים על מספר השריפות שהתרחשו בחודשיים האחרונים. לפי הנתונים ישנה ירידה קטנה במספר ההצתות

צילום: פלאש 90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הוויכוח בין מספר גורמים שאינם מוסמכים או חצי מוסמכים, לגבי היקף השריפות ברחבי עוטף עזה, הביא את נציבות כיבוי האש לפרסם נתון החלטי, בו הם נותנים מספרים מדוייקים על כמות השריפות שפרצו בתקופה האחרונה.

מדוברות כבאות והצלה מחוז דרום נמסר: לבקשתכם ריכזנו נתונים מדוייקים מגזרת העוטף מחודש יוני ומחודש יולי 2017,משום מה נראה כי כולם טוענים שבגזרת העוטף לא היו שריפות כלל ואף פעם.

בחודש יוני 2017 היו רק בגזרת העוטף 546 שריפות!!

בחודש יולי 2017 היו רק בגזרת העוטף 447 שריפות!!

כמו כן קובלים בשירותי הכבאות על הפצת נתנונים לא מוסמכים: שירותי כבאות והצלה לישראל הוא הגוף היחיד במדינת ישראל אשר חוקר את השריפות ומוציא מסקנות בתום החקירה ובנוסף הגוף המקצועי בישראל לשירותי כבאות והצלה.

כל גוף אחר אשר מוציא השערות ו/או מסקנות עושה זאת על אחריותו בלבד ומטעה את הציבור. מזהירים בשירותי הכבאות.

עןד מוסיפים בשירותי הכיבוי: למען הסדר ובכדי להוציא הודעת דוברות מסודרת לאחר איסוף מידע רלוונטי כולל תוצאות חקירה יצאו הודעות מסודרות בשעה 14:00 ובשעה 19:00 במהלך כל יום.

כמו כן אומרים היום בדוברות הכבאות, כי לא כל השריפות קשורות לטרור העזתי: להזכירכם שוב נכנסנו ליולי/אוגוסט ולשריפות הקיץ שפורצות מסיבות שונות, בכל רחבי הארץ, ולכן כדאי ואפילו נכון להכניס כל הודעת שריפה בפרופורציה נכונה ולהמתין להודעת הדובר.



0 תגובות